REKRY: Haemme timanttista asiakaspalvelijaa Jyväskylään tai Tampereelle!

Nyt on erinomainen mahdollisuus päästä mukaan kehittämään ja kasvattamaan Crazy Townin upeaa yritysyhteisöä!

Crazy Town on neljällä paikkakunnalla toimiva energinen ja eteenpäin suuntaava usean sadan henkilön ja yrityksen asiantuntijayhteisö. Toiminta on keskittynyt neljällä paikkakunnalla sijaitseviin yhteistyöskentelytiloihin. Itse Crazy Townin toimintaa pyörittää 15 henkilön tiimi, joten pääset vaikuttamaan vahvasti koko yrityksen tekemiseen ja asiakkaidemme elämään. Tutustu Crazy Towniin enemmän tästä.

Sinun päätehtäväsi on vastata kootusti asiakkaidemme palvelupyynnöistä, jotka liittyvät tietohallintoon, taloushallintoon, tilaan ja yhteisöön.

Kun pienessä yrityksessä touhutaan, kysymykset ja tehtävät ovat moninaisia.

Noin puolet tehtävistä liittyy suoraan asiakaspalveluun. Sinun kauttasi kulkevat asiakkaiden palautteet ja pyynnöt, jotka liittyvät esimerkiksi kiinteistöön, taloushallintoon tai arkeen. Vastaat kysymyksiin ja ohjeistat, mutta pääset myös kehittämään ja käyttöönottamaan tällaisen kasvavan yrityksen uusia toimintamalleja ja järjestelmiä.

Toinen puolisko menee tietohallinnon tehtäviin. Olet yrityksemme tuki ja turva it-asioissa sekä henkilöstöllemme että asiakkaillemme. Kysymykset voivat liittyä mm. asiakkuudenhallinta-, tilanvaraus ja tulostusjärjestelmään, Procountoriin, WordPressiin, GSuiteen, tietoliikenteeseen ja päätyen iOS/MacOS -käyttöjärjestelmä asioihin + moneen, moneen muuhun.

Tehtäväsi on itsenäinen erityisesti tietohallinnon asioiden osalta, mutta tukea saat energiseltä muulta tiimiltämme ja nykyinen IT-tukemme perehdyttää sinut tehtäviin. Työskentelet Jyväskylästä tai Tampereelta käsin, mutta hoidat kaikkien paikkakuntien asioita. Työ edellyttää silloin tällöin matkustelua.

Mitä sinulta vaaditaan:

  • oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä, energistä asiakaspalveluasennetta
  • perusymmärrystä it-asioista ja erilaisista tietojärjestelmistä
  • kokemusta iOS/MacOS -käyttöjärjestelmistä
  • paloa oppia ja ottaa selvää sekä luoda käytänteitä
  • hyvää englannin kielen taitoa
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta tai kokemusta

Henkilönä olet:

  • kiinnostunut auttamaan ja neuvomaan (ja toistamaan annettuja ohjeita :D)
  • nopea reagoimaan ongelmatilanteisiin ja innokas selvittämään niitä
  • helposti lähestyttävä, yrittäjämäinen ja otat mielelläsi asiakkaisiin yhteyttä
  • et kammoksu rutiineja (vaikka tuskin yksikään päivä lienee samanlainen kuin edellinen)

LISÄTIETOA

Toivomme, että pystyisit aloittamaan meillä melko pian, mielellään jo ennen joulukuuta.

Työ on kokoaikainen tai vähintään 80% työajalla

Voit tehdä työtä verokortilla tai laskuttaa.

Työ tapahtuu pääosin Jyväskylästä tai Tampereelta käsin (sinun tilanteesi mukaan).

HAKEMINEN JA AIKATAULU

Hae mahdollisimman pian tai viimeistään su 27.10.2019 mennessä – mielellään heti kun tiedät, että homma voisi kiinnostaa.

Työt/perehtyminen alkaa mielellään joulukuun alun paikkeilla.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus (teksti tai video) + CV + palkka/laskutustoive ja muu osoitteeseen anu.tuunanen@crazytown.fi


KYSYMYKSET


Tavoitat parhaiten viikolla päivisin, paitsi 16.-18.10, jolloin Anu on lomalla:

Yleiset kysymykset tehtävästä:
Anu Tuunanen
050 586 6062
anu.tuunanen@crazytown.fi

IT/järjestelmiin liittyvät kysymykset:
Katerina Salmi
044 356 9982
katerina.salmi@crazytown.fi