CoWorking people -juttusarja esittelee Crazy Townin jäsenyrityksiä.

Vuoden alussa Jyväskylän Crazy Townin tiloihin muuttanut Trustmary Group on suomalainen ohjelmistoyritys, joka auttaa yrityksiä keräämään asiakaspalautteita ja arvosteluja, sekä lisää ne suoraan yrityksen verkkosivuille.

”Jo kolmessa viikossa on tapahtunut ihan käsittämätön muutos. Näiden tilojen muutos ja merkitys on vaikuttanut innostukseen ja motivaatioon koko tiimin sisällä”, kertoo innostuneena Trusmaryn kasvumarkkinointia tekevä Erica Ylimäki.

Trustmaryllä on asiakkaita jopa 170 eri maasta ja monelta eri toimialalta. Palvelu sopii kaikille, kenellä on nettisivut, asiakkaita ja halu tietää, mitä asiakkaat heistä ajattelevat. Asiakaspalautteiden kerääminen ja julkaiseminen voi tuntua työläältä ja viedä yllättävän paljon työaikaa, jos sen tekee itse. Tarve on osoittautunut valtavaksi, Erica valottaa. Suomessa Trustmaryä käyttävät mm. Eurokangas, Smartum, Cramo, Heureka ja Ruokaboksi.

Tämän vuoden tavoitteena Trustmarylla on voimakas kansainvälinen kasvu ja kehittää viestintää useammalle eri kielelle, nykyisten suomen- ja englanninkielen lisäksi. Palvelu tulee kohdentaa aivan uusille markkinoille, ja haastetta tuokin ratkaisujen etsiminen ihan uusien kulttuurien näkökulmista, Erica lisää.

Trustmaryn päämaja sijaitsee Jyväskylässä, mutta tiimi on hajautunut aina Helsingistä Inariin saakka. Jyväskylän Crazy Townilla sijaitseva noin 10 hengen tiimi koostuu johdon lisäksi asiakaspalvelun helmistä, kasvumarkkinoinnin ja myynnin asiantuntijoista sekä ohjelmistokehittäjistä. 

Customer Success tiimi: Petteri, Santeri & Pasi

Crazy Townille muuton ansiosta tiimin sisäinen kommunikaatio on parantunut

Trustmary muutti Crazy Townille 200 neliön isoista ja vanhahtavista tiloista, kauempaa keskustasta. Tiloja laajennettiin ja kustomoitiin, mutta koronapandemia aiheutti silti sen, että käyttöaste pieneni.

”Yhteisöllisyys oman työyhteisön kesken on kasvanut huimasti, porukka tulee oikeasti toimistolle ja tieto liikkuu paremmin kuin ennen. Enää ei tarvitse kommunikoida pelkästään etäyhteyksin tai viesteillä. Olemme saaneet uusia ideoita muun muassa myynnin ja markkinoinnin suhteen, kun työskentelemme enemmän samoissa tiloissa, joissa kaikki viihtyy”, Erica mainitsee.

Jyväskylän Crazy Townin keskeinen sijainti on tuonut ilonaiheita, sillä paremmat bussi- ja junayhteydet auttavat sekä työntekijöiden, että asiakkaiden kulkemista. Moderneissa, raikkaissa ja monipuolisissa tiloissa voi ottaa asiakkaat hyvillä mielin vastaan.

Pienistä asioista syntyy isoja oivalluksia. ”Kenenkään ei tarvitse enää itse hakea kaupasta kahveja ja maitoja, eikä selvitellä netin toimintaa, kun kaikki nämä ylimääräiset asiat hoituu täällä ilman omaa työpanosta”, Erica toteaa. 

Asiakaskokemuksen mittaamiseen apua

Kukapa ei haluaisi tietää, mitä asiakkaasi sinusta ajattelevat. Trustmaryn avulla voit ulkoistaa koko prosessin, aina palautteiden keräämisestä julkaisuun saakka. Tiimi lupaa tarjota muille CT-jäsenille myös vertaistukea ja sparrailua.

Oletko testannut, mitä näkyy kun kirjoitat googleen yrityksesi nimen + kokemuksia? Mikäli tulos voisi olla parempikin, ota yhteyttä Trustmaryyn ja tutustu heidän palveluihinsa:

Ota yhteyttä

Trustmary.com
info@trustmary.com / puh. 010 581 6780