5.5.2017 – 3rd Millennium Sales (Hml)

3rdmillennium.001

AIKA: pe 5.5. klo 8.30-10.00 (ohjelma), kahvit ja ovet auki jo klo 8

PAIKKA: Crazy Town, Viipurintie 4, Hämeenlinna

LISÄTIETOA: Elina Ruuskanen, 040 757 1711, elina.ruuskanen@crazytown.fi

 

MARK Suomen Markkinointiliitto ry ja Crazy Town Hämeenlinnan yhteiset aamukahvit jatkuvat!

Kaikille avoimessa 3rd Millennium Sales-tehoaamussa lavalle astuu seniorikonsultti ja Head of Market Development Ville Lintula Mercuri International Oy:stä.

Muuttunut ostaminen on muuttanut radikaalisti myös B-to-B palveluiden ja ratkaisujen markkinointi -ja myyntityön.

Uusien asiakkaiden etsiminen, löytäminen ja löydetyksi tuleminen, sekä asiakkaiden saaminen ja niistä kiinni pitäminen edellyttää tänä päivänä perinteisten raudanlujien menetelmien lisäksi myös liudan uusia keinoja oman liiketoiminnan kasvattamisessa. (ks. http://mercuri.fi/mita-b2b-myynti-on-tanaan )

Tule mukaan myynnin ja markkinoinnin tehoaamuun päivittämään näkemyksesi tämän päivän ja huomisen tarvittavasta varustautumisesta b-to-b myynnissä menestymisen eri osa-alueisiin.

Aamu sopii erityisen hyvin kasvuhakuisille yrittäjille, b-to-b myynnin ammattilaisille ja yritysjohdolle. Pääset samalla tutustumaan Hämeenlinnan Crazy Townin tarjoamiin mahdollisuuksiin ja MARK Suomen Markkinointiliiton toimintaan.

Kahvia on tarjolla klo 08 alkaen ja tilaisuus on 08:30-10:00.

ILMOITTAUTUMINEN:

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

 

Paremman markkinoinnin puolesta

MARK Suomen Markkinointiliitto on markkinoinnin ammattilaisten yhteisö. MARK toimii markkinointialan keskeisenä vaikuttajana, keskustelu- ja tapaamisfoorumina sekä jäsentensä
ammatillisena kehittäjänä. MARK tarjoaa Sinulle uutta virtaa paremman markkinoinnin tekemiseen.

MARK:in tavoitteena on kehittää ja parantaa suomalaista markkinointiosaamista. Rohkaisemme ja inspiroimme suomalaisia tekemään tulosta ja positiivista muutosta vastuullisen ja tehokkaan markkinoinnin avulla. Tehtävänämme on lisätä tietämystä markkinoinnista kokonaisuudessaan ja sen merkityksestä sekä suomalaiselle yhteiskunnalle että suomalaisille yrityksille.

Pyrimme edistämään yhteistoimintaa niiden eri aloilla toimivien yhteisöjen, yritysten ja henkilöiden kesken, jotka näkevät markkinoinnin ja markkinointiosaamisen keskeisiksi menestystekijöikseen.

Lisätietoja: www.mark.fi