Erilaisten vuorovaikutteisten tapahtumien sekä rekrytointikampanjoiden kautta olemme auttaneet satoja työnhakijoita löytämään työpaikkoja vuosien varrella. Nämä ovat osa kuntien ja seutujen elinvoiman kehittämispalveluitamme.

Ammattilaiset Areenalla: Yhteensä 8 kertaa eri puolella Suomea järjestetty SM-palkittu rekrytointikampanja. Kampanja tuo yhteen työnhakijat ja heidän osaamisestaan kiinnostuneet työnantajat. Kampanja huipentuu aina rekrytointitapahtumaan, josta tekee erikoisen se, että roolit käännetään 180 astetta – osaamistaan esittelevät työnhakijat ja työnantajat kutsutaan vieraiksi.

Ammattilaiset Areenalla -työhakijoista keskimäärin:

  • 35% on työllistynyt suoraan kampanjan ansiosta
  • 90% on kokenut työllistymismahdollisuuksien parantuneen

Ammattilaiset Areenalla -toteutukset nojaavat aktiivisen yritysmyyntiin. Teemme satoja kontakteja paikallisiin ja alueen ulkopuolisiin yrityksiin, joita kiinnostaisi osaamisen hyödyntäminen. Kampanjassa tehdään tarvittaessa yhteistyötä paikallisten yrityskehittäjien ja seudun sijoittumismyynnin kanssa.

Talent Tampere Commerce: Projektin pyrkimyksenä oli kiinnittää Tampereen seudun pk- yrityksiä ja kansainvälisiä osaajia paikallisiin yritysyhteisöihin ja innovaatioalustoille.

Projektissa avasimme viidelle kansainväliselle talentille pääsyn Crazy Town Tampereen-yhteisöön täysivertaisina jäseninä. He saivat yhteisövetäjämme avulla:

  • Nopeaa perehtymistä suomalaiseen yritys- ja työkulttuuriin, kontakteja ja työkavereita
  • Valmiin kasvu- ja kehittymishaluisten yritysten sekä asiantuntijoiden yhteisön oman osaamisen kehittämiseksi
  • Markkinoita ja projektimahdollisuuksia osaamiselle ja palveluille
  • Pääsyn osaksi Crazy Townin jäsenpalveluita, kuten mahdollisuuden lähteä työlomalle Albaniaan

Hidden Gems: Hidden Gems –piilotetun potentiaalin hyödyntäminen -hankkeen tavoitteena oli edistää Tampereen korkeakoulujen kansainvälisten tutkijoiden ja muuhun henkilökuntaan kuuluvien puolisoiden työllistymistä.

Projektin ansiosta kansainväliset tutkijat kiinnittyivät paremmin korkeakouluihin ja mukana saapuneiden puolisoiden osaaminen saatiin hyödynnettyä osana Pirkanmaan yrityksiä.

Crazy Town vastasi “Hidden Gems Challenge” ja “Hidden Gems Talent Runway” -osioiden suunnittelusta ja tuottamisesta joka sisälsi valmennuksia, yritysyhteistyötä, työpajoja ja matchmaking-tapahtumia.

Lisää tietoa: Mikko Korpela, 0400 499 242