Crazy Town Oy järjestää Jyväskylän keskustan alueen kaupallisen toiminnan kehittämiseen liittyvän haastekampanjan ideoimaan ja tuottamaan ratkaisuja, jotka hyödyntävät kaupallisesti
Lue lisääMikko Korpela ja Toni Pienonen kutsuttiin mukaan EU komission julkaisemaan The Future of Universities Thoughtbook -kirjaan jakamaan artikkelimuodossa ajatuksiaan siitä, millaista
Lue lisääSelvitimme vuonna 2018 Työ- ja elinkeinoministeriön (TEM), Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) sekä Suomen Yliopistokiinteistöjen (SYK) toimeksiannosta mikä saa korkeakoulujen henkilökunnan tekemään yritysyhteistyötä
Lue lisääPitkäaikainen kumppanimme markkinointiosakeyhtiö i2 käytti apuamme 48-tuntisen hackathonin toteutuksessa asiantuntijayritys Swecolle. Suunnittelimme ja fasilitoimme toukokuussa 2018 viikonlopun mittaisen #SWECOINN
Lue lisääCrazy Town Oy on järjestänyt haastekampanjan Jyväskylän Hippoksen alueen parempaan kaupallistamiseen. Tavoitteena oli löytää ideoita ja ratkaisuesityksiä, jotka palvelevat
Lue lisääVaikutukset: Kerättyä kaupallistusrahoitusta 7 MEUR Henkilökunnan tietotaso osaamisen kaupallistamisen osalta 3,5-kertaiseksi Kaupallistusten ja ideailmoitusten määrä 3-kertaiseksi Positiivisempi suhtautuminen yrittäjyyteen
Lue lisääKolmisen vuotta sitten Sitran Matti Aistrich esitteli IOOI-metodin ( Input, Output, Outcome, Impact ) työkaluksi vaikuttavuuden osoittamiseen. Crazy Town on ahkerasti
Lue lisää