Growth services

JKL City Challenge hakee uusia, luovia kaupallisia ideoita Jyväskylän keskusta-alueen kaupallistamiseen

JKL City Challenge hakee uusia, luovia kaupallisia ideoita Jyväskylän keskusta-alueen kaupallistamiseen

Crazy Town Oy järjestää Jyväskylän keskustan alueen kaupallisen toiminnan kehittämiseen liittyvän haastekampanjan ideoimaan ja tuottamaan ratkaisuja, jotka hyödyntävät kaupallisesti

Lue lisää
Adhocracy Now – millaista korkeakoulujen yritysyhteistyö voisi olla vuonna 2040?

Adhocracy Now – millaista korkeakoulujen yritysyhteistyö voisi olla vuonna 2040?

Mikko Korpela ja Toni Pienonen kutsuttiin mukaan EU komission julkaisemaan The Future of Universities Thoughtbook -kirjaan jakamaan artikkelimuodossa ajatuksiaan siitä, millaista

Lue lisää
CASE: Korkeakoulujen yritysyhteistyön tilannekuva #ubcfinland

CASE: Korkeakoulujen yritysyhteistyön tilannekuva #ubcfinland

Selvitimme vuonna 2018 Työ- ja elinkeinoministeriön (TEM), Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) sekä Suomen Yliopistokiinteistöjen (SYK) toimeksiannosta mikä saa korkeakoulujen henkilökunnan tekemään yritysyhteistyötä

Lue lisää
CASE: #SWECOINN -hackathon

CASE: #SWECOINN -hackathon

Pitkäaikainen kumppanimme markkinointiosakeyhtiö i2 käytti apuamme 48-tuntisen hackathonin toteutuksessa asiantuntijayritys Swecolle. Suunnittelimme ja fasilitoimme toukokuussa 2018 viikonlopun mittaisen #SWECOINN

Lue lisää
Hippos2020 Challenge etsii ratkaisuja Jyväskylän Hippoksen alueen kaupallistamiseen

Hippos2020 Challenge etsii ratkaisuja Jyväskylän Hippoksen alueen kaupallistamiseen

Crazy Town Oy on järjestänyt haastekampanjan Jyväskylän Hippoksen alueen parempaan kaupallistamiseen. Tavoitteena oli löytää ideoita ja ratkaisuesityksiä, jotka palvelevat

Lue lisää
CASE: Ideasta ilmiöksi® lisäsi osaamisen kaupallistamista

CASE: Ideasta ilmiöksi® lisäsi osaamisen kaupallistamista

Vaikutukset: Kerättyä kaupallistusrahoitusta 7 MEUR Henkilökunnan tietotaso osaamisen kaupallistamisen osalta 3,5-kertaiseksi Kaupallistusten ja ideailmoitusten määrä 3-kertaiseksi Positiivisempi suhtautuminen yrittäjyyteen

Lue lisää
Hankevaikuttavuus esiin!

Hankevaikuttavuus esiin!

Kolmisen vuotta sitten Sitran Matti Aistrich esitteli IOOI-metodin ( Input, Output, Outcome, Impact ) työkaluksi vaikuttavuuden osoittamiseen. Crazy Town on ahkerasti

Lue lisää