
Miten web-analytiikka tukee markkinointia?
Tule kuulemaan, miten Miami Performance Agency rakensi web-analytiikan tukemaan markkinointia ja asiakashankintaa. Näillä hybridi-aamukahveilla käydään läpi, mitä kannattaa ottaa huomioon analytiikkaa rakentaessa, ja mitä ohjelmistoja voidaan hyötykäyttää datan tulkinnassa.
Aamukahvien alustajina toimivat Hanat Tchotbaev ja Sami Mäkinen Miami Performance Agencysta. Hanat vastaa teknisistä seurantojen asennuksista sekä luo oivaltavia markkinoinnin dashboardeja. Hanatin jokapäiväiseen työhön kuuluu konversioiden määrittelyä, digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksien hallintaa sekä datan analysointia. Kun mieltäsi askarruttaa, kuinka asennat seurantoja tai mitä top of funnel metriikka voi olla, niin ota Hanatia hihasta kiinni.
Sami puolestaan on toiminut pitkään uusasiakashankinnan ja digitaalisen markkinoinnin strategin roolissa. Vahvin osaamisen keihäänkärki Samilla on B2B-Linkedin-markkinoinnin kehittämisessä. Sami auttaa sinua mm. uusasiakashankinnassa, Linkedin-mainonnassa sekä yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehittämisessä.
Huom! Webinaarissa on tilaa sadalle (100) ensimmäiselle ilmoittautuneelle.
Puhujat
-
Hanat Tchotbaev
-
Sami Mäkinen