18.8.2017 – Palvelumuotoilun palaset (Jkl)

Mitä asiakas haluaa ja miten siihen vastataan?

Palvelumuotoilusta puhutaan niin liiketoiminnan työkaluna, työskentelytapana kuin ajattelumallina joka asettaa asiakkaan kehittämisen keskiöön. Teemana se on hyvin laaja ja pitää sisällään monia näkökulmia, joista 18.8 Crazy Town Jyväskylän aamukahveilla päästään kuulemaan parhaat palat.

Genbu ja Growthsetters Oy:n käyttäjälähtöiseen kehittämiseen perehtyneet asiantuntijat avaavat miksi asiakaslähtöisyys on entistä tärkeämpää tässä ajassa. Aamuna aikana pääsemme kuulemaan miten palvelumuotoilun keinoja voidaan hyödyntää digitaalisten palveluiden luomisessa sekä miten ihmislähtöinen tutkimustieto yhdistetään osaksi laajempaa strategiatyötä.

Tule mukaan pohtimaan miten asiantuntijuus ja asiakkaan tarve kohtaavat? Tilaisuus on avoin ja maksuton, jonka jälkeen on mahdollista jäädä keskustelemaan Genbun ja Growthsettersin asiantuntijoiden kanssa.

Kiitos osallistumisesta! Katso videotallenne tilaisuudesta tästä.