12.5.2017 – Markkinoinnin automaatiolla enemmän myyntiä (Tre)

14680963_1142277672531167_8642893492770393545_o

Markkinoinnin automaatio on megatrendi, jota hyödyntävät yritykset saavuttavat keskimäärin 34% kasvun myyntituloihin. Vaikka esimerkiksi sähköinen taloushallinto on suurimmalle osalle yrityksiä arkipäivää, monet edelleen väkertävät markkinointiviestit arvausten varassa eikä myynti saa markkinoinnista asiakastietoa. 

 

Crazy Town Tampereen toukokuiset avoimet aamukahvit on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat käytännön vinkkejä kuinka tehdä digitaalisempaa, kohdennetumpaa, henkilökohtaisempaa ja tehokkaampaa markkinointia.

AIKA: pe 12.5.2017 klo 9-10

PAIKKA: Crazy Town Tampere, Rautatienkatu 21 B (5. kerros, sisäänkäynti aseman puolelta), Tampere

LISÄTIETOA: Kati Vasell, 040 756 9720, kati.vasell@crazytown.fi

Aamukahvien alustajina toimivat asiakkuusjohtaja Aki Pohjola ja markkinoinnin suunnittelija Jussi Junikka Fulmoresta. He käyvät läpi aiheita, kuten
  • Mitä on markkinoinnin automaatio?
  • Millaisia hyödyntämismahdollisuuksia automaatio tarjoaa myyntiprosessin eri vaiheisiin?
  • Millaisia päätöksiä on tehtävä ennen käyttöönottoa ja mitä edellytyksiä se vaatii?

Sisältö sopii kaiken kokoisille yrityksille.

Tilaisuus on maksuton ja voit saapua suoraan paikalle, mutta jos voit ilmoittautua alla olevan lomakkeen avulla osaamme paremmin keittää sopivan määrän kahvia.  

ILMOITTAUDU

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Fulmore Oy on markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysyhtiö, joka tekee töitä asiakkaidensa ylivoimaisen markkina-aseman puolesta. Tähän tavoitteeseen päästäkseen Fulmore yhdistelee nykyaikaisen markkinointiosaamisen kylkeen ketterän liiketoiminnan kehittämisen, liiketoiminnan johtamisen, julkisen rahoituksen ja modernin myyntityön huippuosaamista. Firma tekee myös itse vahvaa kasvua omilla lääkkeillään.

 

Crazy Town Tampereen yhteistyökumppanina toimii Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia.